onsdag den 29. juli 2015

Ahh...

Se nu vil nogle nok tænke jeg er skør, men jeg var ikke helt så top lun på alt det her "50 shades of.." hysteriet. Eller jeg fandt det lidt "over the top" OG det er garanteret bare mig. Når det er sagt så tænker jeg "UHHHHHHMMMMM......!!!!!!!" ang XXL Magic Mike !

Halli hallo for nogle top lækre fyrer.

Source: Pinterest.com

Det er lidt sjovt så forskelligt man ser på om en film er god eller dårlig. Jeg skrev i toppen, at "50 shades.." ikke lige var mig og det tror jeg stadig ikke, men jeg hørte fra andre at Magic Mike XXL her skulle være dårlig, ikke pengene værd osv. Tja jeg blev ikke skuffet. Jeg sad til gengæld med den her følelse af "wauw det var fedt! sikke et show de lige fyrede af" og nå ja.. så savlede jeg da lidt meget igennem hele filmen. 
Channing Tatum (mike) kan satme finde ud af at bevæge sin krop.. fååååååårk. ha ha ha.. jeg måtte hjem og fortælle kæresten, at han godt kunne begynde at træne lidt mere og kridte danseskoene for der var moves som jeg godt gad prøve.. ha ha ha.

Nå, men det blev til en tøse omgang med mad forinden (en fin omgang club sandwich med hyldeblomst til - nu havde jeg jo gerne set at det havde været en omgang sushi og champagne, men hey nok ikke super smart med for meget champagne til mig på krykker), popcorn og cola i salen og en masse gode grin undervejs. Yep - en helt igennem fin tøse aften.

Min veninde har for mange år siden oplevet Chippendales her i DK og havde synes det var en god og sjov oplevelse, så vi talte lidt om at det kunne være sjovt at se et show med dem (eller andre) en dag ved lejlighed. Jeg er ikke en af dem som sidder og skriger på første række, men veltrænede mænd som kan bevæge kroppen på en sexet og flot måde gør da at du ser et stort smil på mine læber. Ingen tvivl om det.

Hvis du spørger mig er MMXXL en god film. Den handler mere i denne omgang om de forskellige personer i "teamet" og ikke kun om Mike. Det synes jeg ikke gjorde noget, men gav bare en god dynamik i filmen. Eneste minus var at de ikke lavede flere shows end det de gjorde, men det kan da være at der kommer en nr 3. Man ved aldrig. Magic Mike synes jeg umiddelbart stoppede lidt som om der ikke kom flere (måske bare mig som er tung i optrækket.. baaa..), og vupti så kom der en nr 2.
Jeg vil helst ikke sige for meget om selve filmen, for ikke at komme til at røbe hvad den handler om, men jo der er en pige med inde over (surprise), træning, dans, veltrænede kroppe, en del snak om sex og så alkohol.

Hvis du kunne lide nr 1, og godt kan lide at kigge på Channing Tatum og de andre - så se filmen!

uhmm... overvejer endda soundtracket til filmen...

Ingen kommentarer: