onsdag den 11. september 2013

Her ligger man så...

Hvordan tilbragte du så din onsdag og aften ???
Tjo såmænd på hospitalet - her ligger jeg så til observation til i morgen pga de før omtalte mavesmerter, som pt ser ud til at skyldes indre blødninger.
Jep !!! Hvorfra ? Det ved de ik og mildest talt så synes jeg ik det er helt betryggende at de ik ved det. Forhåbentlig finde de ud af det, men i mellemtiden må jeg bare sørge for at holde humøret oppe og tænke positivt.
Indrømmer det kan være lidt svært, men det går nok. Lige idag er jeg ik så fandens happy og tænker en masse, men jeg ved jeg nok skal komme ud "på den anden side" og komme ovenpå igen. Snart....!

Dette betyder også at al træning pt er sat total på standby og du kan tro jeg ser meget frem til at kunne komme igang igen. Dog ved jeg at man skal lytte til sin krop og forsøge at tage bedst muligt vare på den. I dette tilfælde masser af ro og afslapning!

Snart kommer der et lille indlæg om der skønneste kernebrød jeg fik lavet den anden dag - det kan du godt glæde dig til. Mund det blev lækkert!! Ingen mel - kun lækre kerner!!!


 Man skulle tro det var en masse piller i forbindelse med træning osv.. Nope - det er skam bare hvad jeg skal proppe mig med de næste 7 dage. Urk... jeg er allerede træt af at skulle sluge så mange. 

3 kommentarer:

Unknown sagde ...

God bedring, jeg håber at du er ved at være på højkant igen!
Hilsen Maya :)
www.mayadroem.dk

Miranda sagde ...

Tak søde Maya - hvordan går det med dig og dit nye praktid sted? er du ved at falde lidt til og få hele puslespillet til at gå bedre op?
Håber du stadig synes om det :-)

Her er hverdagen så småt ved at være tilbage på plads og hvor underligt det end lyder, så er det temmelig rart.

God lørdag til dig:)

Miranda sagde ...

praktid = praktik sted...

Det gik lidt stærkt :)