tirsdag den 17. september 2013

Bær over med mig - stadig ikke helt på toppen!

Jeg forsøger at komme tilbage "til normalen" både hvad angår mentalt, fysisk og psykisk. Det er ikke sådan liiiiiige noget man bare gør fra den ene dag til den anden. Det vidste jeg godt, men de gode stunder bliver længere og længere, så jeg ved at jeg er på rette vej.

Energi niveauet er endelig også ved at stige bare en smule, men der er stadig ik nok energi til hård træning. Jeg forventer at skridte en tur i aften, men ellers bare få en masse heste terapi i form af deres lugt, væsen, opførsel og varme, samt det også hjælper at give den et kys på mulen og kramme den sønder sammen uden den brokker sig.. hihi.
I morgen vil jeg forsøge mig med lidt let vægt træning, MEN..... intet er sikkert endnu. Jeg tager en dag af gangen.

Ingen tvivl om jeg savner at røre mig. Så sent som i morges tænkte jeg "jeg forstår ikke de mennesker som ikke har brug for at røre sig / træne lidt / dyrke noget sport. Det er ligegyldigt hvad, men bare det at man kommer ud og laver noget."
Jeg har nu været off sport i mega lang tid (alt for længe hvis du spørger mig - ikke altsammen noget selv valgt noget), men jeg savner det og glæder mig til at komme igang igen. Jeg ved at formen er total smadret, så det handler om at starte stille ud...

Right... stille opstart - klart min stærke side .. NOT !!!! Men jeg bliver nød til det ellers smadre jeg min krop og derefter mit sind når jeg punker mig selv til døde.. ha ha...

Da jeg hænger lidt bagud på mange ting, så kom der heller ikke en mandags motivation igår - jeg magtede det simpelthen ikke (første dag tilbage på pinden efter 14 dages sygdom - bær over med mig please).

Derimod kommer der så lidt idag.. vi skal jo have lidt lækkert at kigge på - selv på en tirsdag....






Ingen kommentarer: