torsdag den 19. september 2013

Føler mig mere på toppen idag

Idag føles klart bedre, så meget endda at jeg vil træne lidt. aahhhh... håber det bliver en god omgang.

Regner med fokus på arme, ryg og lår idag.

Snøft - jeg kan nemlig se at jeg har tabt muskel masse på mine arme. Lidt trist. Specielt med omtanke på, at det trods alt taget tid før end forandringer ses.
Intet at gøre ved det - må bare se at komme tilbage på rette spor.

Kroppen føles ok, men jeg har min bange anelser om at jeg kommer til at overbelaste den. Jeg er sååååå røv dårlig til at tage det med ro - enten træner jeg eller også holder jeg fri.

Hvad med dig? er du mon samme ? Enten full on - ellers full off ??

Vægten er gået lidt ned, men er sikker på at det skyldes at jeg nærmest ikke har rørt mig, haft mindre appetit pga sindsyg kvalme (nej jeg er ikke gravid) og bare generelt haft madlede. Det skal nok ændre sig snart...
Så må udnytte det sålænge det varer - i stedet er det fokus .. fokus - på at komme igang med de positive tanker (for der har godt nok været en del sorte på det seneste, hvilket også har gjort at jeg ikke har været herinde så meget. Har ikke haft overskud mentalt til det) og fokus på at trimme videre på kroppen.

Source: Tumblr.com

Hvis du ikke har et program i hovedet, så kan du jo altid finde lidt inspiration i ovenstående... Eller bare lave ovenstående.
Dem der står som :30 betyder 30 sek. De andre er antal stk.

Dagens udfordring kunne være om hvor hurtigt du kan lave dem alle pr omgang og se om du kan skære lidt af tiden i omgang 2 og 3.

Jeg skal selv øve push ups - sidst jeg trænede var jeg nået til 30 stk uden pause og målet var 55, så gad vide hvor mange vi ligger på nu efter såååå lang tids pause.. Pyhhh... ømme arme i morgen :)

Ingen kommentarer: