tirsdag den 19. februar 2013

Hvilke blogs følger du?

Følger du kun fitness blogs eller også livsstils blog, madblogs, running blogs, beauty blogs ect ect ???

Jeg sad idag og surfede lidt rundt på må og få via Bloglovin ang. fitness/sundhedsblogs og stødte på en del som har lavet blogs hvor de tracker deres vej mod vægten/fedtet. Jeg kan ikke lade være med at spekulere over om folk kun følger de blogs som virker som om de andre mange andre "followers" og som viser "succesrige" vægttabs personer, eller om folk også husker på at følge personen bag.

Jeg følger en 20-25 blogs hvor nogle er omkring makeup, tøj/livsstil, mad, kager og andre om sundhed. Nogle er internationale - andre er danske.

Har du selv en blog? En du gerne vil dele med mig? Eller andre... så skriv den i din kommentar. Måske har du bare en blog som du gerne vil dele og tænker "den skal andre da også læse" ... fortæl mig endelig om den. Jeg er nysgerrig og glæder mig allerede til at du deler dine blogs med mig og de andre...


Billedet er fra sveriges turen.. jeg eeeeeelsker bål, så vi sad udenfor i flere timer og bare nød naturen, varmen og hinanden selskab. Naturligvis grillede vi også pølser og lavede snobrød - man kan næsten ikke lade være med at lave snobrød når man har bål. Ved ikke helt om det var ungerne eller os som synes bedst om det.. hi hi... Og man kan altså sagtens sidde udenfor og nyde et bål selvom der ligger sne og det er vinter !!!

Del lige dine blogs... jeg er NYSGERRIG !!!

2 kommentarer:

Sofie sagde ...

Jeg læser også en masse forskellige blogs og de kommer lidt i perioder.. Lige nu er det fitness/sundhedsblogs , men også stadig mad/beauty/mode blogs :-)
Min blog hedder www.philosophyontheordinary.blogspot.com (ja, langt navn, det var ikke helt gennemtænkt hehe ;-))
Startede den da jeg gik ned med stress og nu handler den lidt mere om sundhed + det løse :-)

Miranda sagde ...

Hej Sofie,
Tak for din hilsen. Dejligt med feedback. :-)
Mht blogs har jeg nok også selv ændret lidt retning, men jeg tjekker dog stadig med mellemrum op på de blogs jeg startede med at læse. De står bare lidt længere nede på "interesse listen" men er ej glemt.
Fin blog du har. Jeg var lige et kort smut forbi og læste bla din gennemgang af 2012.
Hvor trist at læse at 2012 ikke var året for dig, og at du ikke længere tror at 12 er dit lykketal. Jeg er sikker på, at det stadig er det, men at du desværre bare i 2012 fik for mange "forstyrrelser" til at lykke tallet kunne bære det.... Med andre ord - giv ikke op på tallet 12 og det med at have et lykke tal. Det skal nok vise sig at være fuld af held trods alt.
Mht at være i den situation du har været i, så kan jeg nikke genkendende til det. Jeg havde selv en periode for et par år siden, hvor jeg var i nærheden af det du oplevede. Jeg var forbi min læge som også mente at jeg havde en depression og hun ville super gerne udskrive lykkepiller til mig. Nu er jeg bare sådan indstillet, at jeg helst ikke vil tage piller for at få det bedre, men hellere skabe andre situatuioner i mit liv som gør mig glad.
Lige så stille fik jeg det også vendt, men det tog lang tid.. meget lang tid (nu ejer jeg ikke verdens bedste tålmodighed, men belive me. Det tog lang tid).
Heldigvis er jeg kommet ud på den anden side med livet i behold, et smil på læben og tanker om at jeg har det godt - at jeg har et godt liv.

Forsæt dit arbejde, træn og gør ting for dig selv som DU synes er rigtig og glem det med om hvad andre evt i din familie vil tænke om at du ikke studere længere. Det er fortid og du kan ik ændre i det, men du kan planlægge og forme din fremtid til lige som du ønsker & drømmer om. Do it !
Jeg krydser fingre for at 2013 bliver dit år og at du får en succesoplevelse dit nye elevsted. Pøj pøj og tak for din kommentar :-))