lørdag den 9. februar 2013

Frokost på en lørdag...

Idag har det meste af formiddagen gået med afslapning, opladning til resten af dagen så kickstarter lige eftermiddagen med en god frokost.

Ristet gulerods rugbrød med meget meget lidt sennep/mayo under, hamburryg, forårsløg, kartoffel og lidt blåbær/mandler som snack.

Her til eftermiddag skal jeg nemlig en tur ud og ride. Jeg ved at jeg højst sandsynligt bliver halv gennemkold, så jeg har "gemt" min træning til bagefter. Det er fedt så at komme hjem og få varmen helt ved egen hjælp. Få pulsen op og sved på panden, klistret hår og så hoppe i et varmt bad.. ahhh...
Dermed 2 gange sport idag, hvilket nok kan "retfærdigøre" min 3 retters meny som kæresten og jeg har på programmet for i aften.

Vi skla "fejre" Valentines day i aften. Jeg har købt en lille gave til kæresten (han har ik til mig... endnu.. men butikkerne har jo stadig åbent. ha ha... plus han kan få lov at få frem til d. 14/2 hvor valentines dag egentlig jo er).
Ikke at vi går så meget op i det, men jeg havde lyst til at købe en lille ting til ham og så elsker jeg jo mad, så det at have en "undskyldning" for at lave god mad på en lørdag tager jeg gerne imod.

Menyen bliver :

Forret: Dampede muslinger
Hovederet : røde bøffer med salat
Dessert : Sund æblekage 
(jeg har lige nedskrevet en super lækker opskrift fra Fit4Livin, som jeg regner med at prøve.. uhmm,.... )

Det skal nok blive en god middag og med min træning og ridetur oveni hatten så er det allerede blevet en helt fantatisk lørdag! Ej der skal ikke så meget til for at gøre mig glad.. bare det er noget jeg kan lide sammen med folk jeg holder af.

Hvad skal du lave af spændende ting idag? Har du fået overstået din træning? 


Ingen kommentarer: