tirsdag den 26. februar 2013

Instragram.. I love it!

Jeg har været på Instagram et godt stykke tid nu og følger pt endnu ikke helt så mange. Lidt bevist for ligesom mht at følge blogs, så kan det godt gå hen og tage overhånd.

I stedet for har jeg et par gange siddet og surfet lidt rundt på Instragram via at gå ind i hashtags og søge på ex ord som #fitnessmotivation, #fitnessfood, #fitnessinspiration osv.
Man får utrolig mange forskellige billedere op. Nogle mere inspirerende end andre det er der ingen tvivl om, men har også fundet frem til enkelte som laver skønne sunde opskrifter. Jeg skal forsøge mig med nogle af dem og indvie jer senere.
Man bliver sulten bare af at se på dem.... uhmmm.... num num.

Derudover finder jeg Instragram inspirerende pga alle de forskelligheder der findes. Jeg følger nogle fra USA og selvom jeg aldrig har mødt dem, så følges det nu alligevel som om man kender dem..... Måske er det bare mig. I don't know - jeg synes i hvertfald om det!

Dette er f.eks. min morgenmad i morges. Den smagte lækkert, men vi kan vist hurtig blive enige om at det sagtens kan gøres meget mere indbydende. Jeg har fået fif til at lave dem dagen i forvejen, sætte dem på køl og så vupti - klar næste dag i et svuptag... Jeg prøver dem dog lige af inden I indvies i dem.

Det er fedt at få inspiration til tøjsammensætninger, bolig indretning, madlavning, kagebagning, almindelig daglig dags ting som at folk tager et karbad (får mig nemlig til at huske på, at jeg skal være god ved mig selv og at jeg i aften bør scruppe kroppen godt og grundigt, tage en omgang hårkur og ordne neglene...). Præcis derfor inspirere billederne mig, men de får mig også i godt humør.

Det vigtigste er at huske på at være i godt humør - smil til dem du møder på din vej... du får garanteret et smil igen og hvem kan ikke lide at modtage et smil ?




Du er velkommen til at følge mig via instagram - @loevehaer

Ingen kommentarer: