fredag den 8. februar 2013

Nye lækre sommer farve - Must have....Now !

Idag skulle dytten have vinterdækkene på... (i know... men bedre sent end aldrig - ik?) og jeg havde lige en lille times tid at forbruge.
En tur ned i Birkerød - hvad skuer mit øje? En inter sports butik. Ind med mig ... kigge.. .kigge.. kigge... Yep!
Lige der - nye lækre sommer farver lige til at spise.

Desværre er min mobil ikke helt så generøs overfor farven, men jeg kan love jer den er lækker!
Så naturligvis måtte jeg eje denne. Det er Nike - Dry Fit og den er bare mega behagelig at have på. Den må afprøves asap.

Idag er det Level 2 day 6.. only 4 more to go på dette level. Det skal nok blive godt. Jeg snupper day 6 nu her om lidt, day 7 & 8 i weekenden. Yes... afsted med mig for i aften er vi inviteret ud til et vennepar til middag og skal også lige have bakset en salat sammen. Jo der er skam masser af pligter for i aften, men allesammen nogle hyggelige nogle !

God fredag til alle og håber I får en lige så skøn aften som mig..  Skynd dig at hoppe i trænings tøjet hvis du ikke allerede har trænet idag, så kan vi gøre det samme. Du vil føler dig fantastisk bagefter !!

Ingen kommentarer: