torsdag den 21. februar 2013

Disse er lige bestilt..

Hmm... når man ikke måske lige har råd til hvad der står på ens ønske liste over træningstøj, så kan man jo tage en tur på tilbudssiderne og se om der skulle være noget som ser spændende ud.

Det gjorde jeg på "løbeshops" hjemmeside og fandt disse 3 ting, som hermed er bestilt og betalt. Nu er der kun at afvente levering (hvilket de er super hurtige med) og afprøve det... Lækkert !!



Jaa.... hvem siger man ikke kan "have lidt sjov på en torsdag"??? Hurra for internettet - dog ville min økonomi have bedre af der ikke fandtes internets handel.. he he...

Disse 3 ting inkl fragt - hvad ville du tro??? Dyrt ??  ... Nope - det blev KUN 428,- kr
Jeg har købt stort set alt mit træningstøj via Løbeshop.dk - kan kun anbefale siden. God service og gode varer. Tag og smut ind forbi - kan være du bliver inspireret...

OBS : Dette er IKKE et sponsoreret indlæg. Mine kommentarer er udelukkende for egen regning og erfaringer.

Ingen kommentarer: