tirsdag den 5. februar 2013

Kan slet ikke vente...

Jeg kan slet ikke vente på at posten kommer i morgen.
Er det ikke skørt ? Jeg har bestilt noget via nettet og jeg er håbløs hvad sådan noget angår for jeg kan stort set ikke vente til at det bliver leveret.

Idag bestilte jeg disse :



Er MEGA spændt på hvordan den her Dessert smager og så river det i fingrene for at prøve diverse opskrifter med Whey proteinen i. Jeg blandt andet funde mig en opskrift på proteinbarer (hjemmelavet) som jeg glæder mig til at prøve.
Plus bare generelt at smage dem og ja.. se / opleve en forandring på sigt. :) Vi har en kollega idag som giver kage - jeg er meget spændt på om jeg kan lade være med at tage et stykke... Havde jeg nu haft en protein bar i stedet så havde jeg snacket den med meget bedre samvittighed! Så kom så postmand.. bring mig mine varer :-)

Ingen kommentarer: