torsdag den 28. februar 2013

Nyt træningstøj afprøvet!

I tirsdags fik jeg mulighed for at prøve noget af det nye træningstøj jeg har købt (se tidligere indlæg).

Hmm... bukserne fra Nike er jeg ikke 120% solgt til. De virker utrolig tykke og ikke så svedtransporterende som jeg gerne ville have dem. De sad behageligt, farven er fed og jo man kan sagtens lave fitness i dem. De virker bare lidt tykke. Andet negative er, at der er ingen lille lomme i dem bagpå, så skal man ud og løbe en tur skal man sørge for at have sine nøgler andre steder eller der skal være ulåst (mindre heldig detalje synes jeg). Det betyder at jeg nok ikke får brugt dem til løb til sommer. :(

Blusen er fra Newline og nøj hvor var den lækker at træne i... Weee... meget let, dejlig svedtransporterende osv. Ren fornøjelse. Dog som med alt træningstøj så skal man huske at tage det af inden man bliver kold efter træning.
Denne og alle mine andre bluser er ikke sjove at have på hvis man bliver for afkølet. De når ikke at tørre med i samme fart som ens krop. Så af med dem efter træning. :-)

He he... og farven på buskerne matcher mine sko... nice :-)

Efter min træning i tirsdag (jeg endte med at skippe den igår.. lang historie, men hovedesagligt pga hovedepine, træthed, manglende motivation.. jo det sker også for mig :) var det en fornøjelse at nyde min Post-workout shake :

Banan, skummetmælk, protein choko pulver & lidt frosne blåbær... ahhh... som slik !



Ingen kommentarer: