fredag den 15. februar 2013

Turen går til Sverige over weekenden

Jeg havde taget fri idag så der ik var stress ang pakke, træne, komme af afsted i god tid og det var en dejlig beslutning.

Morgen startede med et par gode protein pandekager og lidt skyr. Selv sønnen synes de smagte super godt !
Jeg lægger opskriften ud senere, men pt sidder jeg på færgen (skal jo lige have smidt det her afsted inden weekenden står på hygge og familie!). Det var ik en opskrift jeg selv fandt på, men tror nu nok jeg kunne finde på at udvide den til næste gang.


Hvor var det skønt at kunne lave pandekager til morgenmad! Og spise dem med god samvittighed.
Jeg nåede også at få trænet endnu en dag på challengen, så tager afsted med dejlige ømme mavemuskler. 
Derudover blev der bagt kanelsnegle til værts parret og ungerne, samt jeg har husket ingredienserne til en sund protein rig æblekage vi skal have i morgen. Bliver en skøn weekend!

Håber i alle får en dejlig weekend!

Ingen kommentarer: