mandag den 25. februar 2013

Popcorn med chokolade

Engang i november måned postede jeg et opslag hvor jeg blandt andet skrev, at jeg ville lave popcorn med chokolade. Det gjorde jeg også, men fik aldrig lagt et billede ud af det.
Da jeg kan se at mange søger på denne sætning "popcorn med chokolade" tillader jeg mig her at komme med mit billede og hvordan jeg gjorde.

Det kan jo gøres lidt forskelligt og den mere "sunde" version er at poppe dem selv. Jeg havde dog ingen, så jeg måtte "ty til" de her smid-i-microovnen-tænd-hæld-ud-og-spis popcorn.
Men jeg poppede popcornene, smeltede lidt ekstra mørk chokolade med en lille bitte smule mælk i for at tynde det ud.
Derefter hældte jeg lidt over de poppede popcorn, vendte dem og spiste dem. Uhmmm... smager skønt!

Meget simpelt og meget nemt at lave. :-)

Ingen kommentarer: