torsdag den 28. februar 2013

Andre barer end proteinbarer - Rawbite barer



 
Nu skrev jeg jo om protein barer forleden dag hvilket får mig til at tænke på de her andre alternativer end protein barer når du er små sulten, men ikke har mulighed for at snuppe et helt måltid.

Rawbite er en fantastisk mulighed. De ligger ikke i den billige ende, men koster 20 kr stk. Til gengæld er det 100% naturlige ingredienser der er i.
Jeg har smagt choko varianten, lime, cashew og kanel. Min favorit er chokoen ... .he he fordi den minder mest om en chokolade bar (tror desværre det er grunden, eller også bare at jeg ELSKER chokolade), limen er også en af favoritterne fordi den er så pokkers syrlig. En fantastisk modsætning til chokoen.

HUSK på at disse barer indeholder en del kalorie og naturlige sukkerarter, så du kan tage og spise den som en sundere snack/mellemmåltid, men du kommer hurtigt til at indtage for mange kalorier hvis du spiser sådan en bar OG dit normale mellemmåltid.
Vælg mellem det ene eller det andet (med mindre at du er igang med at tage på i vægt... naturligvis).

Ex så indeholder Cashew varianten 206 kcal pr bar (som vejer ca 50gr). Det høje indhold skyldes at den jo består af cashew nødder som i sig selv har et højt kalorie indhold.
Chokolade varianten er "biligere" på kalorie siden og indeholder pr bar "kun" 193 kcal og limen indeholder 187 kcal pr bar.



Derudover synes jeg de er mega indbydende i deres indpakning, de ser lækre ud når man åbner pakken og jeg synes at konsistensen er god. Der er noget at tygge på, og man kan også fornemme at de jo indeholder nødder.

Har jeg ikke mulighed for at købe mine protein barer, men i stedet en Rawbite bar, så ville jeg gøre det. Dog synes jeg ikke de mætter helt ligeså godt som en protein bar, så derfor er de ikke 1 valg. :-)'


Ingen kommentarer: