lørdag den 30. marts 2013

Savner du træningsprogram? Her er endnu et forslag til denne uges træning

Vi er alle meget forskellige i vores træningsmotivation, vores træningsformer osv.
Jeg ved at jeg er den type som godt kan lide at det er varieret og at det stort set er forskellige programmer fra uge til uge. Nu vil jeg mene, at man helst skal forsøge at følge et program i min et par måneder for at kunne se lidt udvikling, men hvis du ikke allerede har et program eller bare savner inspiration til hvad du skal lave idag / i weekenden/ i næste uge... så kunne du jo følge denne :




- Plie with upright row kan du se her hvordan man laver denne : http://www.youtube.com/

- Pulse squat : du forbliver nede i din squat og i stedet for at gå helt op går du kun halvvejs. Dvs du nærmest står og "dypper" numsen.

- Back row :


- Step up with shoulder pres : www.youtube.com

Det kan også være at du er som mig, nemlig at du kan lide at få inspiration hele tiden og så selv sammensætte din træning fra gang til gang.
Jeg har jo fuldt en "30 day shred" fra Jillian Michaels, som jeg endnu ikke er helt færdig med. Dette skyldes min uge hvor jeg mentalt var for træt efterfuldt af en uge med forkølelse. Jeg synes level 3 var hårdt for kroppen (mest mine knæ faktisk), så efter 2 ugers stilstand vælger jeg at gå tilbage til niveau 2 et par dage for så at kunne trappe lidt op igen. Jeg orker ikke at få en skade bare pga det.

Fik du prøvet øvelserne fra igår? Hvordan har din bagende og lår det så idag?

Tænk på, at det jo lige er 120 burpees du fik lavet !! De første 40 stk lavede jeg inkl armbøjning, men indrømmer at jeg lavede resten i "børneversionen".(burpees )
Dvs halvvejs ned uden armbøjning, men belive me.. de kunne nu stadig få pulsen op og mine små lårbasser er ømme idag. Mine små kære baller, lår & inderlår havde en hård træningstime foran sig igår. Jeg startede med 3 min cardio opvarmning. Jumping jacks, sjippe, høje knæløft blandet i 3 min. Derefter havde jeg lige en tabata omgang jeg lige ville afprøve inden jeg tog de 3 omgange som jeg skrev i oplægget igår.

Du kan se det her : Butt please!

Så baglår, inderlår og baller får fri idag!  De er ømme men på den fede måde :-)

1 kommentar:

Paulo Gonçalves sagde ...

Hello,
I visited your blog.
Congratulations for your work!! An interesting and nice blog!!
Good luck with your blog!
Greetings from Algarve, Portugal
Paulo Gonçalves

I invite you to visit my blog
http://viajaredescobrir.blogspot.com