onsdag den 20. marts 2013

Blogilates - knee crazies... ??

OMG... Hvordan søren laver man dem? Her gik jeg og troede at jeg var i god form, kunne de fleste moves og så blive man introduceret til "knee crazies".. ?? WTF.. ha ha ha

Hvis du ik ved hvad jeg taler om så tjek videoen ud her : Spring Fling - Blogilates
Spol evt frem til 9.30 og se med derefter... de er en killer !!!




Enten så må jeg bare indrømme, at jeg ikke er i helt så god shape som jeg går og tror eller også kan det sagtens være pga at jeg faktisk ik helt tør. Lyder mærkeligt og måske som en lam undskyldning, men jeg kan mærke at når jeg forsøger at lave dem så tør jeg ik kaste mig helt ud i det og virkelig tro på at mine ben er stærke nok til at få min krop op i oprejst position.
Tror klart de skal øves lidt mere.. måske de hermed skal være en fast del af mine ben øvelser - om ik andet for et stykke tid. Jeg kommer nok til at sætte kravene lidt ned og starter som mål med kun at gøre 3 stk... så kan det altid udvides til 10 stk along the way...

Kan du lave dem? Har du prøvet ? 

Jeg kan ikke helt finde ud af om jeg synes det er pinligt at jeg ikke kan eller om det er ok ?? ha ha ha.. 

Ingen kommentarer: