mandag den 4. marts 2013

Mandags motivation...

Mandage kan være lidt trælse... Eller sådan har jeg det ihvertfal ofte.
De er som regel lidt en blanding af godt & skidt.. Skidt fordi det er tilbage til arbejdet og man har en hel arbejdsuge foran en før end man igen kan sove bare en smule længe. Hårdt fordi det er skifte dag og jeg dermed skal undvære min søn i en hel uge (på de mandage hvor det er min uge er det jo en god mandag.. he he)
Godt fordi man starter på en ny uge.. en ny trænings uge og en ny uge med nye spændende aktiviteter og planer.
Så mandage kan være lidt af en blanding.

En mandag som idag er mindre træls når man står op til en skøn solopgang og når solen skinner fremme stort set hele dagen.

Nu kan det jo være at du idag er en af dem som trænger til lidt motivation... de mandage kender jeg alt til. Jeg synes selv det er fedt med lidt motivations billeder så her er hvad jeg stødte på idag.. på en mandag... !!

 Source: Tumblr.com


 Source: Tumblr.com
Source: Tumblr.com

Source: Tumblr.com

KEEP IT UP !!!!


Ingen kommentarer: