mandag den 25. marts 2013

Mandags inspiration!

Mandag.... Sikke en hektisk en af slagsen for mig. Vi drager alle mod Jylland for at holde påsken med Svigermekanikken, så dagen har stået på besøg af min mor (som havde fødselsdag i lørdags) hvor jeg naturligvis lige måtte lave hyggeligt morgenbord inkl pandekager (alm til dem der lyster og protein varianten til mig). Der skulle pakkes tøj, legetøj, træningsvægte/måtte, bøger osv ned i bilen og jeg var også kæk nok til også lige at få smidt 1 times træning ind i programmet. 
Idag med fokus på baller, baglår og arme. 
Fedt at have pakket træningsredskaberne ned således at der er no mercy mht træne/ej træne! Havde ellers planlagt at gå igang med min løbetræning her i påsken, men vil ik starte op før end det er varmt (plus gr) udenfor så det er udskudt lidt..... 
Nu vil jeg læne mig tilbage og nyde bil turen mod Jylland ... :-) 





Ingen kommentarer: