fredag den 29. marts 2013

Butt please !!

Efter en del indlæg om træning af armene, er det vist på tide med et indlæg om andre steder på kroppen.. ikke sandt?

Jeg har jo skrevet at jeg er glad for min numse, det er jeg stadig og jeg har heller ik selv sååå stor fokus på balletræning, men det betyder jo ikke at jeg undgår balle træning. Det handler jo om stadig at holde den ved lige.
Vi er jo alle forskellig bygget og nogle af os er måske fra naturens side udrustet med en lidt større numse end andre.
Jeg ved det ikke med sikkerhed, men jeg vil tro at du kan tabe dig på numsen på samme måde som på dine bryster. Begge steder er jo fedt depoter - DOG er numsen samtidig rigtig meget muskel, så du må ikke tro at en slankekur kun vil kunne fokuseres til kun dit bagparti....  Sørg hellere for at træne den. 

Lige et par inspirations billeder af smukke numser... eller ihvertfal efter min mening :-)

 ----------------------------------------------------------------------------------------

-------------------------------------------------------------------------------------------

Nå men tilbage til programmet....

20 Rep a 3 runder af følgende: 

- tips tag 10 sek pause ml hver øvelse og 1 min ml hver runde!
  • Skaters
  • Power lunges  (hop... hop hop - som den lille påskehare)
  • Squat
  • Burpees
  • Donky kick (gerne med vægt i knæhasen hvis du har)
  • Lunges kick
  • Burpees (yes det er med vilje at denne kommer 2 gange - pulsen skal op!!)
  • Sumo squat
  • Side lunges (evt med knæløft når du er "oppe", så får du mavemullerne med)
  • Squat jumps
Here you go... 10 forskellige killers for dine baller, baglår og lidt for "kernen". Hvis du laver 20 (10 for hvert ben) rep. og 3 runder, så er jeg 100% sikker på at du har dejlig ømme baller og lår i morgen!
Men det er det hele værd :-)
Source : billeder er fra Tumblr.com og pinterest.com







Ingen kommentarer: