tirsdag den 26. marts 2013

Fokus på arme - del 3

Man fristes måske til at tro at jeg har super tykke arme, eller super skinny siden jeg er så vild med at træne dem, men dette skyldes ingen af delene. Nope - jeg er bare blevet mega fan af tonede arme... Synes det er super smukt at se en kvinde som er lean og har en stærk ryg samt fint tonet arme.
For store lår er endnu ikke lige mig, men who knows... kan være jeg ændre mening.

Flotte numser - yep... naturligvis er det også en flot ting at kunne eje. Heldigvis er min ikke så udsat - tro det skyldes alle de tidligere år med kontinuerlig ridning.. Ohh... yes det giver en fin numse :-)

Hvis jeg skulle nævne ting ved min krop som jeg er glad for vil det være dette :

  • - mit smil
  • - min øjne
  • - min numse
  • - mine små fødder (bruger str 36 )
  • - mine bryster .. .ja den havde du nok ik set komme hva? men jo jeg er nu godt tilfreds med dem, always have been...
 Nå men tilbage til træningen af armene... Her er endnu et program for træning af arme :





Source: pinterest.com

Ingen kommentarer: