onsdag den 6. marts 2013

Morgenmads inspirations billeder

Jeg formår ikke at variere min morgenmad helt så meget på hverdage. Ikke fordi jeg ikke gider, ikke har lyst osv, nææææ jeg har ikke tiden til det.
Jeg er lidt af en syvsover så hvis jeg kan få 10 min mere fremfor at stå og kokkerere et flot morgenmåltid så tager jeg de ekstra 10 min. Så er det sagt.. ha ha..

Forleden dag (weekend) havde jeg dog lidt mere tid til at gøre morgenmåltidet en smule mere indbydende...

Bedøm selv...

Det var i al sin enkelhed yogurt naturel, hakket mandler, en appelsin og lidt granat æble.. uhmm...

I morges var dette morgenmads versionen... ha ha og ja du kan vist godt bedømme at jeg havde klart mindre tid i morges til at gøre min morgenmad lækker.

Jeg har fundet en ny yogurt variant i Rema 1000, A38 med vaniliesmag (det synes jeg ik jeg kunne smage i morges) og med 1% fedt.
Morgenmaden i morges var 1 kiwi, 1,5 dl A38, 10 hakkede mandler og en smule flydende honning. Num num.. Synes ik det er ringe af en "hurtig morgenmad"..

Ingen kommentarer: