torsdag den 7. marts 2013

Mangler du træning til idag ?

Jeg skal styrketræne - arme, ryg og mave... nok også lidt ben - who knows.

Dog faldt jeg lige over denne lille trænings session - var det ikke lige noget som var værd at lave idag ? He he. Jo det tror jeg da lige!

Dvs dagens trænings pas bliver styrke - har ik helt besluttet mig for hvilke øvelser endnu, men derudover tager jeg denne 15 min "liste" som opvarmning. Så skulle jeg da nok mene at jeg er varm i kroppen og klar til lidt muskeltræning.. he he



Source : Pinterest.com

Som du kan se skal hver øvelse gøres i 1 min og så skift videre... jeg kan nok finde på at variere min for idag - dvs at jeg laver hver øvelse i 50 sek og holder 10 sek pause inden jeg forsætter til næste.
Er du hard core så laver du alle øvelserne i et stræk... UDEN PAUSE !!!

Så hvad ender du med? Med eller uden pause ? Lad mig endelig høre...

Ingen kommentarer: