torsdag den 21. marts 2013

Shoppiiiiiiing... yeah !

I lørdags havde jeg nogle timer for mig selv og faktisk havde jeg ikke de store planer på programmet. Jo naturligvis var der en del jeg gerne ville og SKULLE nå, men derudover havde jeg tid til mig selv.
Denne tid blev for engangs skyld brugt på at ose og shoppe lidt.. yeahhh.... hvor fantastisk :-)

Jeg købte en ny trænings bh. Har kun en og det er lidt belastende i længde at man skal vaske den hele tiden og generelt bør man bare have mere end en - punktum! Jeg køber nok nogle med mindre støtte i til styrketræning, men det bliver i næste shopping runde.

Ellers købte jeg disse lækre støvler.... total forårs agtige ik? Uhmm... de er fede. Mega tykke i læderet, gode at have på og jeg tror de vil være top-nice med hvide jeans til.



Det er vist første par støvler jeg ejer som er lyse og for mig lyser de meget op, men tror det er et spørgsmål om vane og så bare lige at sætte det sammen med et par outfit, så er den der.

Jeg har haft første sæt på :



Et lille udpluk mere på hvad støvlerne & tørklædet ellers blev sat sammen med :-)

More to come... bliver fedt at eksperimentere lidt.

Derudover blev der shoppet lidt nye ansigtscremer (stjernetørklædet, som jeg har haft på stort set hver dag denne uge, for har haft ondt i halsen, så win -win) og fandt en ny fin trøje. Det er jo super in med stjerne lige for tiden, og for min skyld gør det absolut ingenting!
Dem synes jeg nemlig er super fine :-)

Jeg crusede rundt i mit lokale center (som faktisk har en del super fine butikker), og efter at have købt ovennævte, så måtte jeg trække mig selv lidt i nakken og sige "hva... tror du ikke at du har shoppet nok for en dag???"... Jeg faldt jo også over nye lækre sommer sko/trænings sko til mig, nye fancy farver i træningstoppe, fede sportsko til sønnen og andre meget fine ting. MEN... jeg var dygtig og stoppede mens tid var. Dygtig pige.. he he.
I min rus var jeg også en tur inde i Irma og også her kan jeg gå total shop amok - jeg synes de har så mange mega lækre dagligvarer og jeg ville ønske jeg havde råd til at handle der hver dag. Uhmm.... bare deres grøntafdeling er jo wayyyyyy better than Netto. Selvom jeg synes Netto har et ok udvalg til min dagligdag så indrømmer jeg at det at være i Irma gør mig sulten.. efter lækker sund, farverig (som i røde peberfrugter, lillia passionsfrugter, gule stjernefrugter osv) og smagfuld mad.

Derudover fik jeg trænet, lavet en fin salat og bagt en skøn chokokage til de venner vi skulle besøge samme aften. Mit indlæg om min skønne weekend handler lidt over dette, så jeg vil ik gentage mig selv her mere end højst nødvendigt. :-)

Jeg tror jeg har lidt af et shopaholic gen.. til tider ihvertfal !!!! ups... hi hi

Ingen kommentarer: