torsdag den 28. marts 2013

Fokus på arme - This is why!

Biceps er et af de sværeste steder at træne. Musklen er lille (kontra ex låmusklerne) og bliver dermed hurtigere træt. Man træner og træner, men som med alle muskler sker udviklingen langsomt.
Samme er for mig... Jeg har ofte fokus de "dumme små arme", men kan ikke træne kun dem. Jeg ville jo ende med at ligne skipper skræk.... ha ha ha... Nope det går ik !


 Her er mine "guns" ... som progressionen er pt. Kan du mon gætte om det er billedet med rød trøje eller blå der er det nyeste?

Under alle omstændigheder er jeg ik tilfreds. Jeg har fået en større "bule" (hvilket jeg heldigvis selv kan se), og mere markeret muskel, MEN ... jeg har pt vist ikke fået skåret noget af fedtet væk på armene og sålænge det sidder der så er det svært at se udviklingen.
Desværre er jeg ikke så god til at skulle gå ind og skære meget mere ned på min mad end hvad den er (jeg har kommenteret på dette før...nemlig at jeg er livsnyder og elsker mad).
Når man ikke vil det, så må man også acceptere den lille udvikling som så ses. Det er jeg også godt klar over og sålænge jeg stadig ser bare en smule, så ved jeg at det er den rigtige vej.
Jeg har jo ikke trænet arme før (faktisk har jeg aldrig haft styrketrænet før end nu her i 2013), men jeg har da spurgt mig lidt af og kan forstå at de jo ikke bare titter frem på 1 måned... he he..

Her er nogle billeder af hvordan jeg drømmer de kommer til at se ud...

 Source : de 3 billedere her er fra Pinterest.com

Bare et udpluk... suk.... Just keep going... andet er der ikke for ! Så kommer resultatet en dag.. :-)

Ingen kommentarer: