fredag den 22. marts 2013

LIdt farve & inspiration på en fredag - så er det weekend !!!

Jeg har siddet og kigget efter lidt påskeagtigt at lægge ud, men er endnu ikke stødt på noget.. i stedet faldt jeg over disse mega lækre inspirations billeder. Selvom det er fredag, og solen endda skinner, så synes jeg nu alligevel de skal nydes !!!

Rigtig god fredag - mon der skal trænes igennem idag? Jeg er på vej ud for at købe mig fattig .. ja ved det bliver dyrt at besøge den butik jeg har i tankerne, men for pokker hvor jeg har glædet mig hele dagen! Du skal nok få at se hvad og hvor.. senere..

Indtil nu - nyd at det er fredag, det er weekend (måske endda påskeferie for andre end mig ??) og jeg skal ihvertfal nyde at blive krammet godt igennem af kæresten i aften, spise et skønt sundt måltid, bage lidt sunde kager weekenden over, ride og træne, have venner over til middag, have pandekager til morgenmad og bare slappe af ! Ahh... jeg glæder mig - Det bliver bare så godt !






 Source : Tumblr.com

Ingen kommentarer: