søndag den 17. marts 2013

Skøn weekend!

Sikke en fantastisk weekend jeg har haft denne weekend (he he.. har jeg ik det hver weekend? jooo... men vil nu alligevel dele denne)

Jeg har lavet en masse af det jeg synes godt om, set nogle gode venner, dyrket sport/motion og spist skønne ting. Slappet af på sofaen, tjekket blogs/Tumblr/pinterest, krammet på min søn, haft gode konvensioner med kæresten, shoppet og nydt solens stråler (også selvom det har stormet og været MEGA koldt, men den lille sol har trods alt stadig været fremme og bare det giver mig fornyet energi).

Vi var ude hos gode venner igår og jeg skulle stå for salaten samt desserten. Uhmm.. skønt ik? For det første fordi jeg jo elsker at bage, og så formår jeg også at sætte helt fine salater sammen.. Denne var heller ik dårlig :-)

Jeg elsker det her med at blive berriget med opskrifter som er sundere men stadig smager afsindigt syndigt! Det er fedt !!! I LOVE IT!!

Ex så lavede jeg denne chokolade vegan kage igår :


  
 Jeg lægger opskriften ind i et andet indlæg og ellers kan du gå ind på "theironyou.com", søge under vegan chocolate cake... 

Min blev dog toppet op med valnødder i og friske søde jordbær ovenpå. Uhmm... idag (dagen derpå) der er den bare endnu bedre. Rigtig klistret og blød.. uhmm .. sådan en som hænger "fast i ganen, men på den gode måde" :-)
Da jeg var i Irma faldt jeg nemlig over disse skønne lækre jordbær og besluttede mig for at desserten skulle være jordbær dyppet i chokolade (naturligvis 80%) og vegansk chokolade kage
 

 Ser de ik bare skønne ud ?? De smager helt himmelskt !!!

Salat blev også helt fantastisk :

 

Ingen kommentarer: