fredag den 15. oktober 2021

Glæder du dig til efteråret?

Nu må man jo så sige, at efteråret allerede er i fuld gang og vi lige om lidt endda, har Halloween og snart nærmer os vinter månederne i stedet. Dog tænker jeg på om du har haft glædet dig til efteråret? Nogle har haft kommenteret på, at der nærmest ikke har været et efterår fordi det har været så varmt længe. Det skal jeg da ellers så lige love for er blevet ændret, for forleden dag, var det kun 3 gr om morgen. Pew.. det er køligt! Personligt har jeg fået investeret i nogle gode vandre støvler samt regntøj, og det har været nærmest bydende nødvendigt når man skal lufte hund i alt slags vejr. Vores er en labrador, så han holder sig på ingen måde fra at ville ud når det øs-pøs-regner. Næsten tværtimod. Han er en vandhund uden lige, så det genere ham på ingen måde. Nogle hunde gider jo ikke ud hvis det regner. Den "regel" gælder ikke for vores. 😆

 

Efterårsferien er lige om hjørnet. Jeg har kun 2 fridage og vi har ingen planer. Jeg har selv planer om at være udenfor på naturlegeplads inkl bål og snobrød, men nu må vi lige se om vejret bliver til det. Ellers tror jeg der kommer en omgang biograf ind i billedet eller måske en svømmehals tur. 

Vi skal også en tur på bakken nogle timer - igen kun hvis vejret tillader. Vi har jo et årskort som skal bruges, og mon ikke de har pyntet fint op til Halloween💀👻

Nogle har skrevet forskellige steder på de sociale mediaer, at vi måske hellere skulle se at komme igang med at bestille julegaver, fordi mange steder jo stadig ikke kan få stort lager hjem som eftervirkning af corona. Det kan jeg godt se en del fornuftigt i - det med at bestille julegaverne hjem allerede - jeg har dog ingen ide om hvad jeg vil give ungerne og jeg er pænt sikker på, at ingen af dem ved hvad de ønsker sig. 

Så må vist hellere igang med at tænke over det, samt forhøre mig ad om de skulle have ting de kan komme i tanke om, de godt gad have. 

Nå ja - derudover skal jeg helt sikkert have gang i kalender gaverne... for de driller mig hvert år!

 



Jeg har planer om at vi allerede her i weekenden tager på naturlegepladsen og laver bål, og griller pølser og brød med en legekammerat til lillebror. 

Hvad har du af planer for efterårsferien? Noget du vil dele?

Ingen kommentarer: