onsdag den 17. december 2014

Et lille program

Et lille program for dem der lyster. Personligt er jeg håbløst bagud på trænings fronten. Fårk - jeg hader mig selv for det og samtidig kan jeg ikke lade være med at gå og kramme, nusse, kysse, småspise min lille marcipan gris aka min baby.
Jeg har dog sagt til mig selv at fra det nye år så går den ikke længere. Jeg er så småt igang med at luge ud i de mindre sunde ting i kosten (ikke at der er særlig mange tilbage) og efter nytår sætter jeg ind på at få fokus på motionen. Jeg SKAL simpelthen igang.

Jeg er jo ik helt tilfreds med hvad der møder mig i spejlet og ingen andre end mig kan jo gøre noget ved det. Jeg mangler stadig dumme 5 kg. De sidder bare total limet på maven og nej det er ikke bare mig som synes sådan om mig selv - det er seriøst nærmest kun forplantet der. Hvis så bare det var røven, så den ikke var så flad mere så ville det sgu da være top.. ha ha ha..

Idag lavede jeg en omgang af dette :

Almindelige squats
Lunges
Glute brigde
Squats hvor du står med hælen hævet. Evt på en bog (eller en vægtskive hvis du er i et center)

5 x 20 rep. Dvs 5 runder af 20 omgange i hver.

He he.. mine lår er allerede lidt ømme. 1 enkelt omgang var inkl baby som vægt = 7 kg ekstra. Ja ja man skal da ik kimse af det og jo det kunne mærkes. Jeg ved sørme ikke helt om det var toppen at få pulsen op og blive svedig eller om jeg faktisk synes det var temmelig ubehageligt. Ha ha ha... Det er jo skønt og jeg var også glad bagefter, men når man går igang med at være aktiv (og man ik har været super aktiv længe) så kan det føles som om man rammer en mur. Bam !!!

Du er med garanti i bedre form end mig men derfor kan du jo sagtens få ideer, inspiration eller måske endda lave dette.


 Source: pinterest.com

Ingen kommentarer: