tirsdag den 30. august 2011

Min første blog ... ever !!!

Ser man det... ser man det. Min første blog nogensinde.
Underlig fornemmelse.

Meningen med bloggen - tja bare at komme af med nogle tanker, ideer, oplevelser og lade det være op til folk selv om de vil kommentere på det/dem.

Dagen idag står på DHL stafet med jobbet... puhh... føler allerede en del pres på skulderne om at skulle deltage. Nu er det sådan, at vores firma ik indeholder super mange som IKKE er konkurrence minded, så der er lagt op til at man SKAL have en super tid for ellers er man da lidt svag..
Bum bum. Det skal nok give ondt i maven senere !
Første gang nogensinde jeg stiller op til DHL stafet, der kommer jo til at være tonvis af mennesker og jeg er da vist heller ik den som kommer til at være den langsomste... meeeen man har vel altid sine egne mål/drømme at følge.
Har kun løbet siden maj mdr og faktisk været så pokkers sløv i juli (ferie tid - du ved), at jeg vist ik lige er i den bedste løbeform.
Nå vi får se om jeg klarer mine egne mål eller om jeg går hjem i aften med bøjet skamfuld nakke (håber naturligvis på det første)....

Ingen kommentarer: