fredag den 12. februar 2016

2016 - godt igang... !!!

Så startede 2016 og folk er i fuld gang med deres nytårsforsætter...

Personligt har jeg overhovedet ikke skænket det en tanke. Det med nytårs forsætter altså, men da jeg skulle til at tænke efter hvad jeg godt gad at der skete i 2016 eller hvad der kommer til at ske, så var det alligevel lidt.

Hvad jeg godt gad : 

Storebror har nogle legekammerater hvis forældre jeg godt gad snakke lidt mere med over en omgang pizza eller pasta med kødsovs for den sags skyld. De er super søde og jeg gad bare godt at kunne snakke og lære dem bedre at kende end blot de få minutter man har når man henter/aflevere.

Derudover har jeg nogle søde naboer som jeg også snart i meget lang tid har tænkt jeg burde invitere ind. Jeg har også haft nævnt det flere gange for dem og de må sgu da tænke et eller andet om mig når jeg nu ikke har gjort en hujende fis ved det. Suk... MEN.. 2016 bliver året hvor det rent faktisk sker! Det SKAL det...

Jeg har været så heldig at få solgt nogle ting, så jeg har erhvervet mig lidt ekstra kapital og det gad jeg godt bruge på noget uddannelse. Jeg siger ikke hvad før end det er fastlagt eller måske først når det er overstået, men intet er booket endnu.

Jeg gad godt at bukserne ikke strammede eller bh-dellen var lidt mindre, så 2016 bliver også året hvor vægten viser mindre end den gjorde i slutningen af 2015. Jeg er jo godt igang, så det er bare med at forsætte! Jeg kan mærke at mit mindset er "game on" denne gang. Endnu mere end da jeg startede i november med at komme igang med fast træning. Da var tankerne mere "fuck hvor er jeg blevet blød (pænt ord.. jeg kunne komme med mange andre grimme ord, men hvis jeg skal sammenligne mig med andre så vil mange jo ikke definere mig som fed).
Det er jeg simpelthen nød til at gøre noget ved.. NU!! helst igår"
Det er på tide at tænke på, at jeg skal have fedt procenten lidt ned, for jeg ved at det vil gøre at jeg passer mit tøj bedre.
Jeg har dage hvor jeg ikke har lyst til at tage halvdelen af min garderobe på. Det er jo lidt krise.. for har heller ik lyst til at investere i alt for meget nyt tøj når nu det bare drejer sig om et par cm hist & pist som skal gøres mindre.

Sammen med at få fedt % lidt ned, gad jeg godt at få arbejdet lidt med "enden". Den har lidt store tab, mens jeg humpede rundt på krykker. Det er skræmmende så hurtigt man mister muskler og en numse er jo én stor muskel og believe me - røven mister også sin spændstighed!!!

Jeg gad godt at komme igang med en coach. Få arbejdet lidt med noget af alt det jeg render rundt med. Få sat det i de rigtige "kasser" og få highlighted de positive ting og smidt de negative ting ud, eller bare få arkiveret dem ... bagerst på lageret.. he he.

Der er mange andre ting jeg godt gad.... men her var lige et udpluk af dem :)


Ingen kommentarer: