fredag den 5. februar 2016

Satme om det ikke er fredag.. oh yes..

Hvem stjal januar måned og indsatte februar i stedet? Jeg spørger bare...

Tænk at vi allerede er en uge inde i februar og det er fredag - weekend om lidt. Det er endnu mere lækkert, at det endelig er begyndt at blive lysere om eftermiddagen og ikke længere er kulsort kl 16.

Weekenden skal stå på familie tid, træning og bagning. Jeg har meldt mig til at bage fastelavns boller til klassens fastelavns arrangement på mandag. Jeg elsker jo at bage så hvorfor ikke. Det bliver ikke de mest kreative boller. Det bliver bare alm fødselsdags boller (jeg har en super nem og lækker opskrift) inkl lidt glassur med farve og nogle M&M's. BUM - that's it.
Det tager jo ikke lang tid og ungerne bliver glade.

Træningen bliver i centret - klart planen. Skal sparkes igennem af instruktøren og presses lidt. Trænger til det. Jeg har trænet 2 morgener denne uge, men synes ikke jeg får presset mig selv lige så godt som på et hold.

Det havde også været lidt lækkert hvis jeg kunne få lagt lidt mere "cardio" ind i løbet af weekenden, men om det bliver i form af en gå tur med familien, en tur i svømmeren med familien (inkl baner) eller mig som tager et program herhjemme... det har jeg endnu ikke fastlagt.

Jeg er bare glad for at det er fredag og personligt er min uge fløjet afsted.


Billedet er af mine frokost smoothies fra idag. Mums...

Den lyserøde er kokosmælk, frosne hindbær, ½ avokado, limesaft & frisk ingefær.

Den grønne er frisk spinat, isterninger, squash, kokosmælk & lidt limesaft. De smagte begge overraskende godt, dog lidt syrlige pga limesaften og det faktum at de ik var sødet, men jeg er til syrlige ting så det passede mig perfekt.
Man kan udemærket smage ingefæren, men igen - jeg er fan af ingefær så det generede mig ikke. Udover disse 2 spiste jeg en lille bitte "nøddebolle". Dvs en bolle lavet af kun nødder & æg. Dertil et par skiver brie.
Alt dette holdt mig super fint mæt i lang tid. I realiteten har jeg kun spist ovenstående, drukket 2 kopper kaffe, 1 liter vand (dagen er ikke slut endnu.. så der skal mere indenbords) og morgenmaden var 2 spejlæg med en skive landskinke og et par skiver cheddar ost på. Det er det jeg godt kan lide ved LCHF stilen... nemlig at jeg er mæt på en helt anden måde og i meget længere tid.

Aftensmaden bliver blomkåls pizza ... det er vel fredag.. he he :-)

Ingen kommentarer: