mandag den 15. februar 2016

Motivations billeder!

Det er mandag. Det er vinterferie (for nogle) og foråret er på vej. Lyset bliver "hængende" lidt længere allerede, hvilket personligt gør mig i et bedre humør dag for dag.

Jeg har selv ferie noget af ugen og den skal spenderes med sviger i Jylland. Det er altid hyggeligt. Vi har planlagt lidt løst mht hvad vi skal lave. Der er plads til alt og intet.
En tur i biografen, en tur i svømmehallen, en lang gåtur ved stranden og hvad vi ellers finder på.

De har et fint trænings center som jeg evt besøger, men ellers har jeg tænkt mig bare at træne lidt derhjemme ved hjælp af youtube. Det er jo fantastisk hvor mange forskellige programmer man kan finde derinde.
Personligt ser jeg dem lige igennem hurtigt inden for at se om det er øvelser jeg kender og kan udføre. Det er lidt halv træls at stå midt i programmet og erfare at man ik kender den pågældende øvelser, eller at den er for svær for en, for så derefter at skulle finde et nyt program.
Så kan kun anbefale lige at skimme det igennem inden du går igang.

MEN... lad os nu se om jeg ender med at lægge mig med en omgang influenza. Jeg synes den "lurer lige om hjørnet" da kroppen føles lidt slatten og jeg har små ondt i halsen samt mega snottet. Så det skal ikke undre mig at jeg ender med at ligge syg i ferien. Top nitte hvis det ender sådan!





Source: Pinterest.com

Ingen kommentarer: