tirsdag den 1. marts 2016

Focus on the ass.. !!!

Så skal der fokuseres på at få den røv i omdrejninger!

JA TAK!!!


Man siger jo også at røven er en stor muskel og at muskler forbrænder mere fedt hurtigere. Total Win-Win!

Fastere røv og mindre fedt.. he he.. kanon

Jeg synes også selv den er blevet lidt mere slap efter min skade hvor jeg jo i flere måneder ikke brugte den ene balle.
Hvorfor ik - jo af den simple grund at jeg jo ikke måtte støtte på benet i mange uger. Det gik mega hurtigt ned af bakke med musklerne på højre side og jeg kæmper stadig lidt med at få lår musklerne op til samme niveau som venstre ben. Det hjælper på det, men er der ikke helt endnu.

Derfor er fokus (og har været i et godt stykke tid) at få trænet røv og lår.

Jeg har lavet :

Lunges
Squats
Leg extensions
Leg curl
Jump squats

Tror jeg vil udvide med lidt jumping lunges og evt nogle step ups. Har du gode ideer til hvad jeg ellers kan lave for at øge muskel styrken i lår & baller? 

Nogle som kan gætte hvilket billede er fra nu og hvilket faktisk er 3 år gammelt? he he.. måske er det kun mig som kan se forskel, men det er jo også nok!


Ingen kommentarer: