mandag den 14. marts 2016

Når planen ryger i vasken...



Bedst som man går og tror at man har hele dagen planlagt, så ender man alligevel med ikke at nå det hele. 

Igår havde jeg ellers planlagt, at jeg skulle kigge på lidt arbejde (lige få løst nogle af de der løse ender), pakke alt ned til ferien, træne, ordne ben og negle, låne nye bøger til turen, sov en lur og vaske tøj. 

Altså jeg nåede da en del af det, så helt spildt var det ikke, men min ide om at alle taskerne stod færdig pakket og klar blev ikke helt en realitet. Æv... 

Her idag mandag er tidsplanen presset nok i forvejen så det havde været rart med mindst muligt ekstra. 

Jeg fik trænet lidt hjemme igår og det var også ellers planen at træne lidt her til morgen, men kunne ikk få dags programmet til at hænge sammen. Kæresten som normalt ellers bare siger "go" for morgen træning var ikke happy for tanken, så det blev droppet. 
Det er jo også måske en urealistisk (he he jeg ved det er en urealistisk en, men man må vel godt drømme) tanke, at tro at en par træninger lige inden ferien får de der ekstra kg væk ;) 
Der skal jo mere til end det, men det var nu skønt bare at komme igang igen. Har været pænt stresset på arbejdet så rart at der var lidt overskud til en omgang. 

Jeg opdagede, at da jeg sad og skulle danne mig et overblik fredag inden jeg gik hjem, der troede jeg at det var mega krise ang alverdens opgaver. Eller sådan føltes det, men fredag var også en dag med alt for meget i hovedet. 
Det var så skønt at mødes med tøserne og slappe af og komme ud og danse lidt. Ha ha ... Og jeg indrømmer at jeg endda havde tømmermænd dagen efter. 
Det er sgu lang siden sidst og jeg er nu glad for man ik har det værd weekend. 
Turen i byen (og inden) var super sjov, men jeg vil nu helst undgå tømmermænd. Det dræner mig bare for al energi dagen efter. Jeg var træt med træt på. 

Nå men da jeg så sad igår og lige skulle kigge på noget af arbejdet, så udover det drillede og jeg ik helt kunne lave det jeg skulle, så fandt jeg dog ud af at det ikke stod helt så skidt til som først antaget. Rar tanke når nu man trods alt går på ferie. 

Jeg fik også ordnet benene, trænet og vasket en del tøj, samt endda sovet en lur. 
Faktisk nåede jeg alt det mens kæresten var taget på tur med lillebror. Storebror er hos sin far denne weekend, så når man er alene kan man nå dobbelt så meget. Total optur! 

Mangler stadig neglene og lige at få de sidste ting smidt i kufferten og så burde vi være klar til ferie. Vi skal pænt tidligt op i morgen (kl 05 ish), så håber lillebror snupper en lur undervejs på flyveturen. 

Source : pinterest.com

Ingen kommentarer: