fredag den 11. marts 2016

Motivations billeder!

Woop woop.. så er det fredag!

Hej du kære fredag. Du har været savnet - fantastisk at se dig igen...

Nøj hvor jeg har alt for meget at se til lige pt. Det gør mig stresset, men mest fordi at jeg hver dag tror at "idag bliver dagen hvor jeg er up to date med mine opgaver", for så at finde ud af at det ikke blev idag det skete!
Tværtimod synes min to do liste bare at blive længere og længere. Vi rejser jo i næste uge, så jeg vil gerne have en masse af mine arbejdsopgaver løst. Både så mine kollegaer ik skal fixe det mens jeg er væk, men også fordi det ikke er fedt hvis det er noget nogen venter på og dermed så lige skal vente 14 dage ekstra.

Om det er muligt at nå det hele - det ved jeg endnu ikke og måske når jeg heller ik alt sammen, men jeg vil da gøre et forsøg. Dog mangler jeg timer i døgnet til at lukke alle mine "løse ender".
Jeg har ik fået planlagt en dyt ang. ferien (hvilket også stresser mig for jeg ved at jeg ik kan nå alt på mandag), og lørdagen går med hyggelig børnefødselsdag. Må bare håbe på at forretningerne har åbent på søndag.. (please... )

Nå men inden da, så lad os nyde at det er fredag. Personligt skal jeg bruge fredag aften her sammen med min mødregruppe. Vi skal spise lidt god mad og ud og svinge lårbasserne.
Spørg mig lige om jeg havde tøj krise igår (og tidligere på ugen) for jeg har vist ik rigtig mere "gå i byen" tøj.. alt mit tøj er konventeret til MOR-til-2-unger tøj.. og hvor praktisk det end er, så er det ikke super festligt.
Min garderobe inderholder naturligvis pænt tøj, men mere sådan arbejdsvenlige tøjgenstande - ikke dansevenlige ting.
Smuttede derfor en tur i Fields igår efter arbejde, men det var en klassikere uden lige - nemlig at når man står desperat og skal bruge noget tøj, så kan man INTET finde som falder i ens smag.

Så jeg endte vist med at købe sådan et desperado køb.. nu må vi se om det er det tøj jeg ender med at tage på her om lidt eller om jeg lige kører 27 forskellige tøjsammensætninger igennem. aargrrghhh.... tøj krise for fuld udblæsning.. det er straffen for ikke at have været i byen i 3 år (eller er det endda 4 år?)

Nok om tøj kriser og arbejdsstres... her er lidt motivation billeder :





Ingen kommentarer: