onsdag den 13. april 2016

Så er ferien indløst, brugt, overstået, passeret.... kært barn har mange navne!

Mine kollegaer har haft mobbet mig (på en pæn måde), når jeg her efter min ferie har haft sagt "det har været lidt hårdt at holde så 3 vidt forskellige ferier", men ikke desto mindre er der godt nok forskel på om det er 3 uger samme sted .- eller som os. 3 uger 3 forskellige steder.

Første ferie uge var på Tenerife. Ah.. det var en hyggelig ferie. Jeg havde pakket træningstøjet, men må erkende at jeg på ingen måde fik det frem. Istedet slappede jeg af og vi gik mere eller mindre 10 km hver dag, så det blev til min motion.

Ugen efter var vi i Grenå (over påsken) hvor jeg igen havde pakket træningstøjet og igen kom jeg slet ik i det.. Ups.. ! I stedet kom vi ud og gå alle dage. Vi gik små 5 km. Det var også dejligt afslappende at være derovre. Ingen store påskefrokoster, men det gjorde ikke mig noget.

Sidste ferie var en tur på ski til Sälen. Her havde jeg IKKE pakket træningstøjet.. ha ha. Jeg vidste, at det ville jeg på ingen måde få brugt.
I stedet var jeg aktiv men at stå på ski, være i svømmehallen 3 gange og ellers bære rundt på lillebror i sneen. Det var fin "træning".
Ski ferien var også en succes. Alle 3 ferier var en succes på hver deres måde, men jeg er nu også glad for at være hjemme igen i vante omgivelser.

Denne uge har indeholdt 1 morgen træning so far og planlægger endnu en, samt en i weekenden. Jeg faldt i snak med en nabo hjemme "på vejen" som går til Crossfit i nærheden og vi talte om, at jeg kunne komme med hende en dag. Det vil jeg helt sikkert gerne. Jeg har jo længe gået og kigget efter det, så når nu muligheden byder sig på følgeskab så er det jo bare med at springe til. Vi skal dog så lige finde en dato hvor vi begge kan.

Min vægt disse ferier har heldigvis ligget ok stabilt. Når jeg siger ok stabilt, så er det jo med tanke på at jeg vitterligt har spist præcis hvad jeg har lyst til og drukket al den rødvin jeg har haft lyst til. Ingen grund til at pine sig selv over man ikke har haft et vægt tab, for det har jo ikke været formålet og ej heller det som jeg har forsøgt at opnå.
Nu er foråret på vej, ferien overstået og jeg er klart mere motiveret for at træne igen. Der var en halv lang periode inden ferien, hvor der simpelthen ikke var til tid træning.

Det var den smukkeste udsigt over bjerge fra vores hytte i Sälen. Desværre fik jeg ikke engang nået at tage et fra terassen, som lå højere end dette billede. Billedet er fra selve vejen og vores hus lå så man kunne kigge over grantræerne. Det var så ikke sååååå klart vejr alle dage, men de få solskins timer vi fik var det et smukt syn!

Ingen kommentarer: