tirsdag den 26. april 2016

Sikke en kondi !!!



Fy for h... Jeg mener fy for Søren. Her gik jeg rundt og troede jeg efterhånden var kommet bare lidt i form og at kondien var nogenlunde, for så lige at få smidt i fjæset, at det var den ikke. 
Av... 

Hoppede rundt her til aften til jillian Michaels level 1 på hendes 30 Day shred og jo tak - jeg var slappere end jeg troede. 
Her hjemme har jeg ik alverdens forskellige håndvægte og kettlebells. Jeg har "kun" et sæt på 1,5 kg & et sæt på 5 kg i håndvægte. Kettlebells er pt på 4 & 6 kg så heller ik alverdens. 
Jeg havde da også klart en forventning om, at jeg da lige snuppede styrke øvelserne i programmet med 5 kg, men det er så her bla, at jeg fik erfaret at jeg måske er bedre stillet ud med at starte med nogle lavere end 5 kg. Jeg følte bare at 1,5 kg var for lidt og ja for svagt. (Plus far var igang med at putte lillebror, så kunne ik komme til dem uden at forstyrre)

Jeg fik sved på panden og nåede lige at presse 25-30 min træning ind efter aftensmad og lektie læsning inden storebror skulle i seng. Han er kun 8 år (og jeg er så på ingen måde blevet ældre... Ha ha føles ik sådan ihvertfald), så han puttes også stadig med godnatlæsning osv. 

Fedt at få det gjort og så er det overstået. Nu mangler et kort bad,  samt madpakkerne inden kassen kalder. 

Jeg er tilbage på programmet igen i morgen aften. Der når jeg det desværre nok først efter begge børn er puttet, men sådan er det. 

Planen for den næste 1,5 måned er at træne hendes program 5 dage i ugen. Det er et kort men fint program hvor man får pulsen op, sved på panden og får gang i kroppen. Jeg har taget det en gang før for lidt over 3 år siden. 
Det er så fascinerende at opdage at man bliver stærkere dag til dag. 

Er du med på en omgang? Bare hop ind på youtube og søg på "jillian Michaels 30 Day shred". Level 1 :)

Im on!!! Lets beging.. 😄


Ingen kommentarer: