fredag den 13. januar 2017

Træt med træt på - men maden on point!

Pyhhh... det har været en travl uge. Jeg har stået for at arrangere vores afdelings julefrokost dvs med diverse indkøb, bestilling af mad, invitation, finde lokation, pynte op & arrangere diverse aktiviteter.

Ja altså udover den normale arbejdsdag, hverdags rutinen, morgen træningerne og rideturene, men det er heldigvis ikke noget jeg kun har haft en uge til.
Det skal nok blive godt og da jeg jo godt kan lide både at handle ind/shoppe og arrangere festlige sammenkomster, så gør det mig nu ikke noget.

Jeg håber bare folk kommer til at få en god aften og hygger sig. Jeg har ihvertfald forsøgt at gøre mit til at det bliver en hyggelig aften.

I morges snoosede jeg lige lidt ekstra (jeg plejer aldrig at snoose, men på 3 dagen med kun 6 timers søvn så er kroppen lidt træt) og jeg var så hamrende sent hjemme igår, at jeg ikke orkede at forberede maden til idag. Derfor var jeg lidt presset på tid i morges da jeg skulle forberede maden, men synes nu selv det lykkes meget godt.

Morgenmaden blev græsk yogurth rørt op med lidt protein pulver og lidt minimælk (for ellers bliver det så røv tørt), en håndfuld mandler og en håndfuld friske blåbær.

Snacken er gulerødder med hummus.

Frokosten er frisk spinat, forårsløg, cherry tomat, avokado, quinoa, lidt røget laks& en håndfuld friske blåbær. Dressingen er salt/peber, lidt olie og lidt æblecider eddike. Bum.. Quionaen havde jeg lavet på forhånd men resten tog mig ik mere en højst 10 min lige at bikse sammen.

Jeg er glad for jeg gjorde det for aftensmaden byder på ren julemad - den gode gamle klassiske julemad med sild, laks, leverpostej, æg, ribbensteg, frikadeller, fiskefilet og ris a la mande, lidt tartelleter med kylling og en del flere ting. Ikke det mest sunde, men en dag i kalenderen går vist :) Desuden så har de andre måltider ikke været mega usunde, så jeg klare mig nok.






 

Ingen kommentarer: