mandag den 23. september 2019

Hvad jeg gerne vil blive bedre til

Der er vist en del, men her er et par stykker ridset op
  • Jeg opfatter desværre ikke mig selv som super kreativ, hvilket jeg godt gad jeg var. Altså en af dem der, der lige bikser noget sammen enten til fødselsdage eller blot i evt. hjemmet og dets indretning. 
  • Jeg gad godt være bedre til at pynte kager. Nu er det dog ikke lige så vigtig, eftersom jeg helst prøver at undgå kager, men ikke desto mindre gad jeg godt være bedre til at pynte dem.
  • Struktur - uf... den gad jeg godt have mere af. I rigtig mange aspekter. Jeg kan ved mellemrum mærke jeg mangler strukturen, men jeg er ikke super skarp til at få det skabt. Samtidig tror jeg på at jeg har en del struktur "i mig", men jeg kan bare have svært ved at se den selv nogle gange.... haha... træls
  • Til at gå ordenligt tid i seng om aftenen. Det straffer mig altid dagen efter hvor jeg er monster træt og hvor jeg endnu engang tænker " i aften - der skal jeg simpelthen tidligt i seng" - for så derefter at blive endnu en sen aften... Kører i ring !
  • Til at smile til fremmede mennesker. Lyder måske lidt mærkeligt, men jeg har super svært ved det. Det skulle jo efter sigende være super lækkert og givende for den som afgiver et smil, lige så vel for den som modtager det. Og nej jeg går ikke rundt og er en sur citron hele tiden ude i det fri - nok bare mere en "neutral" person... skulle jeg selv mene og der vil jeg hellere være den smilende kvinde.
  • Til at rydde op, men for pokker hvor jeg synes det er kedeligt, og med 2 unger som ikke liiiiiiige rydder op efter dem selv super ofte, så er det jo et fuldtidsarbejde udover det andet fuldtidsarbejde jeg har - altså det som jeg rent faktisk får løn for. Hey må se om jeg kan lave en aftale om med ungerne at de skal betale af i kys og kram for al den oprydning jeg gør for dem! 
  • Til at finde flere timer i døgnet! Kommer nok desværre aldrig til at blive en realitet, men synes ikke jeg har tid til alt det jeg gerne vil. 
  •  
     Har du mon nogle ting du gerne vil blive bedre til? 
     Ovenstående er lige dem som "poppede op" da jeg satte mig ned og tænkte efter. Måske ville listen være anderledes hvis jeg lavede den igen om nogle uger, måneder eller år.
     
     

Ingen kommentarer: