fredag den 13. september 2019

Op på stolen, korrekt lys, placering - tjek ! Ready, set... GO !

Overskriften henviser til alle de smukke billeder diverse blogger tager af deres mad. De ser smukke ud, uden tvivl, men jeg må indrømme, at jeg ikke lige er typen som stiller mig op på stolen når maden ankommer på restauranten.

Mest fordi jeg ville føle mig TOTAL tumpet :) Hvad andre gør er helt op til dem, men personligt ville jeg hellere krybe i et musehul end at stille mig til skue på den måde.

Derfor er de billeder du ser her på bloggen enten fra Pinterest, et sted fra nettet eller egne billeder som ikke er helt som så mange andre bloggere.
Men hey så kan det jo være det som skiller mig ud fra de andre.. hahaha,...

Læser du mange blogs?
Jeg gjorde engang. Engang lå jeg stort set hver aften på sofaen og skimmede igennem Bloglovin.com og alle de blogs jeg fulgte.
Nu er det i stedet Instagram som jeg scroller igennem (når jeg ikke har snuden i en god bog - hurra for biblioteket!).

I princippet bruger jeg alt for meget tid på det om aftenen - suk! Det er nød til at blive ændret tænker jeg, og så er det jo samtidig ret ofte skægt eller inspirerende at se billeder fra andres konti.

Ville mit liv blive dårligere hvis jeg skruede ned for tiden på IG? Nope - that's for sure.

Ej det skal heller ikke fremstå som om at jeg sidder med næsen i skærmen 24/7, men der bruges helt sikkert 1-2 timer om aftenen efter ungerne er lagt i seng. I realiteten tid hvor jeg burde se noget mere interessant, som kunne være oplysende.. hahaha.


Hvad bruger du din tid på om aftenen? Læser du? Cruiser Instagram eller Facebook? Strikker måske, eller rengøre hytten.

Fortæl gerne, det kunne jo være at der var inspiration at hente :)


Billedet er fra Pinterest.com

Ingen kommentarer: