torsdag den 15. april 2021

Ferien er ikke bestilt.. når vi det?

 Næsten hver dag i over en uge har jeg sagt, at nu må jeg også få booket det ferie (hjemme i dk), men jeg har endnu ikke fået det gjort.

Jeg kan simpelthen ikke beslutte mig for, hvad vi skal og hvad vi har lyst til. Det skal som udgangspunkt være en ferie hvor vi kan have hunden med, for vi har naturligvis tænkt os at han skal være med. Hvis alt går i vasken, så tror jeg godt vi kan få pasning til ham hos familien, men det er ikke det jeg går efter. 

Næ han skal være med os 😊


Igår fik jeg dog fundet nogle stykker, som manden blot lige skulle kommentere på hvilke steder han helst ville hen. Der var 3 stk...

Lad mig bare sige det blev ingen af de 3 stk. Den ene synes jeg stadig er i spil, da hytterne så ret fine ud og der er pool på campingpladsen. Den anden var udsolgt allerede. Den 3 synes han bare ik om.

Dog formår dagene at sejle af sted uden at vi rent faktisk får booket noget. Jeg har på fornemmelsen, at vi ender med blot at være hjemme. Uden at det skal lyde som en anklage, så er det mig som skal arrangere og fremlægge mulige bud, for han sætter sig ikke ned og kigger. 😆 Nej han er typen der booker det et par dage før - min modsætning💜. Hvilket er super, for så komplimentere vi hinanden på en del områder.

Jeg har skam prøvet at fortælle ham, at det er mega naivt, at tro noget så overhovedet kan bookes. Vi har jo naturligvis ferie lige i de uger alle andre også har, samt Covid-19 gør jo stadig en forskel og mange holder ferie.

Eftersom jeg ikke tør lade ham stå for det og vente til ugen inden ferie, så må jeg være primus motor på det. Fordelen ved det, er jo at det er mig som kan sortere alt det fra jeg ikke gider, og så blot derefter fremlægge steder jeg rent faktisk synes kunne være fedt 😁 You know - I win !

Ofte kan jeg også rigtig godt lide at sidde og nulre med det og undersøge ting man kan se i området og lave en mini planlægning for ferien, så det er på ingen måde en klage sang over min mand. 

Vi er skam bare vidt forskellige i hvordan vi booker og planlægger ferie.  

Nå men nok om det - det var jo det her med at selv jeg har intet planlagt eller booket endnu. 

Så et mål for weekenden bliver at få booket noget !! 



billedet er fra pinterest.com




Ingen kommentarer: