fredag den 14. maj 2021

Fredags favoritter og planer for weekenden #17

Endnu en weekend hvor der ikke er de store planer. Jeg har forsøgt om jeg kan finde et par lege aftaler for både hund og mindste manden. Pt intet aftalt endnu, men vejret har i denne uge da på ingen måde opfordret til at mødes og lege udenfor. Altså ungerne kan jo godt lege inde, men 2 hunde i samme alder indenfor ? Nej tak .. bare nej tak 😂

Sidste weekend mødtes vi med en anden hvalp fra hundeholdet vi gik på. De svingede bare så godt sammen, og det var skønt at se hvordan de hyggede sig. De kunne stort set ikke stoppe igen, så da der var gået noget tid, tænkte jeg at det var på tide at køre hjem. Ligesom med ens børn når de er små, så skal man også med hunde være deres beskytter og dermed være den som siger stop for legen. Det er helt klart ikke sidste gang vi mødes med dem.

Ellers skal vi skal være praktiske og have fundet bunden af vores vasketøjskurv, svunget en støvsuger osv. Alt det kedelige praktiske, som man ikke når en mandag aften. Vi har snakket om at hive havemøblerne frem, men det tror jeg nu kommer til at vente lige en weekend mere. Det er jo stadig alt for koldt til at sidde ude. Så er der ingen grund til at de kommer frem allerede og blot står og får regn og skidt på sig.

 

Forleden morgen fik jeg disse fluffy pandekager - mums... !! Det er ikke sidste gang jeg får dem og de holdt mig mæt super længe.



Sikke de små anemoner springer ud i skoven for tiden - endelig!! Det har de været længe om, men nu kommer de endelig frem. Jeg synes, a de plejer at være der lidt før i april måned, men det har jo været så lynende koldt, at jeg godt kan forstå de ikke har tittet frem.

Skoven er bare så smuk når de mylre frem.



Håber du får en skøn weekend !

 

 





Ingen kommentarer: