mandag den 10. maj 2021

Frisør tid... tæller da ik dage

 Samme dag som DK åbnede op for, at man endelig kunne komme til frisøren, røg jeg straks ind for at booke en tid, men seriøst 😲 jeg fik først tid i slutningen af maj.. come on! Jeg synes i den grad jeg trænger, og det er "kun" 6 måneder sidst jeg var afsted. 

På sin vis gad jeg godt have endnu længere hår (end jeg har, når det er længst), men det er som om det bare bliver tyndt og halv trist at se på, mht min egne krøller. 



Meeenn... ALLE var jo inde samme dag, så jeg var bare ik hurtig nok. Bliver jeg misundelig når jeg ser folk på de sociale medier poste deres nye hår.. ? 😏 Lidt... 

Synes nu heller ik, at folk plejer at gøre så meget ud af når de har været hos frisøren, men med så lang en ventetid, så skal jeg da lige love for at folk viser deres resultat frem 😂



Ingen kommentarer: