torsdag den 7. august 2014

Motivations billeder

Jeg er jo slet slet ikke inde i en blog rytme endnu og dermed heller ikke inde i rytmen ang. mandags motivations billeder.
Dog synes jeg det er tid til lidt af disse selvom det idag ikke er en mandag.

Vi nærmer os 4 uger siden fødsel og jeg tæller ned til min 8 ugers undersøgelse. Jeg var forbi lægen igår og spurgte hende ad om jeg evt kunne starte på træning inden de 8 uger. Hun sagde det ville være dumt og at jeg lige skulle vente.. hm... okay okay så gør jeg det.
Jeg har fået trillet mig nogle gåture med barnevognen og hold da op hvor er jeg blevet bekræftet i min mega dårlige form!!!
Jeg er øm i kroppen (mest lænd & ryg og lidt i hofteskålene) når jeg kommer hjem, men ok måske ville jeg også være det selvom jeg var i form. Det er trods alt 8 - 9 km som bliver nedlagt :-)



Source: Pinterest.com

Jeg drømmer om at få en fin veltrænet numse igen en dag, og ja man kan da altid drømme om at man får en fin mave som ikke har en lille mavedelle, men ikke alle drømme bliver opfyldt :-) 

Idag har været en hjemmedag ment på den måde, at jeg virkelig IKKE har lavet noget som helst. Vi havde en dårlig nat. Lillebror var vågen fra 01.30 til 04.00 inkl lidt gråd og ellers bare lysvågen.
Det er mega frustrende til tider, at have en lille nyfødt. Jeg kan sagtens huske det og jeg ved også, at det bliver bedre med tiden, men for pokker hvor kan dagene føles lange når natten ikke har budt på meget søvn.
Jeg forsøger at indhente noget af søvnen når han også sover, men det er ligesom om det ikke er nok når man kun har fået 4 timers søvn på en hel nat fordelt over 2 gange.
Er det piveri det her? tja.. tjo.. måske. Jeg har aldrig lagt skjul på at det er hårdt at have børn, men selvom det er hårdt så er det en gave at have dem. I nat synes jeg f.eks at lillebror var en rigtig lille møgunge (ha ha.. ja det tænkte jeg!), og jeg havde i den grad lyst til at lægge ham ind i det andet værelse og lade ham græde for sig selv... MEN... det gør man jo ikke og det er kun pga søvn mangel og afmagt at man tænker dette. I morges var det nemlig en helt anden indstilling jeg havde til det lille pus. Han har fået tildelt masser af kys og kram idag og jeg har siddet og stirret hengivent på ham netop fordi man ELSKER de små pus - ligegyldigt hvor meget de kan frustrere en så forgår kærligheden til dem ALDRIG!

Desuden så ved jeg at i morgen er en ny og garanteret bedre dag og alle dumme tanker som kunne være der, kun er der pga søvn mangel. Så opskriften for bedre humør er : hvile, god mad, masser af vand og så ellers tidligt i seng.

I morgen er en ny dag... Har du mon også dage hvor dit humør er påvirket af din søvn eller mangel på samme?

Ingen kommentarer: