torsdag den 23. oktober 2014

Halleluja for ømme muller!!!

Når man ikke har trænet i 100 år og en madpakke så ender man altså op med en del ømme muller. Jo tak! Det var også hvad jeg fik efter min træningstime i sidste uge, men for pokker hvor var det fedt! YES!!!

Jeg kunne virkelig mærke det i røv og lår i flere dage efter. Nøj jeg siger dig jeg havde svært ved at samle baby op fra gulvet osv.. ha ha ha ha
Faktisk så vidste jeg slet ikke at man brugte sine lår / bagdel som stabilisator når man f.eks tømmer opvaskemaskine, men det fik jeg så lige erfaret for jeg må nok sige at jeg kunne mærke det selv ved så simpel en ting.

I princippet fik jeg kun trænet ½ af tiden pga lillebror var sulten (og belive me - en sulten baby er ikk sjovt hverken for mig eller andre. De stopper nemlig ikke med at græde før end deres behov bliver opfyldt). Så jeg var nød til at "fodre" ham af inden og det var selvfølgelig lige idet timen skulle til at starte.
Til gengæld tror jeg det var meget smart, eftersom jeg var pænt øm selv bare efter en halv time. Gad vide om jeg ville have kunne gå efter en hel time... hihi.

Det skal bare lige planlægges lidt bedre næste gang, men jeg er ikke afskrækket fra at komme afsted. Det kunne man måske godt tro for det er da lidt af en opgave at få både baby og mig klar og af sted til et bestemt tidspunkt, men hey - planlægning.. planlægning.. planlægning!


Er de ikke bare top fede mine nye træningsbukser ?? De er fra Nike. Jeg er nok lidt en sucker for Nike produkter og da jeg skulle købe gave til min veninde for et par uger siden faldt jeg over disse som endda var på tilbud. Top nice!
Plus de er mega fede at træne i...

Denne uge springer jeg træningen over og holder mig til ridning. Vi havde barnedåb sidste uge plus huset fuld af gæster så jeg havde brug for at der ikke var så mange aftaler denne uge. Næste uge er jeg frisk på en ny omgang træning.

Nå ja.. jeg skal ind og have tjekket mine delte mavemuskler. Om der er nogen ændring - gode eller dårlige. Jeg synes selv det føles som om den er blevet bare en smule mindre, men jeg kan jo ikke være sikker så må hellere få den tjekket af andre.

Ingen kommentarer: