søndag den 12. oktober 2014

3 timers interval!



Min baby vokser - heldigvis gør jeg ikk også. He he.
Næ jeg skrumper ind... Men ekstremt langsomt. Sådan ca 300 gr pr uge har jeg bemærket det er.
Halleluja for at der rent faktisk sker bare lidt, taget i betragtning af at jeg alt for ofte spiser slik og det med træning.... Tja stadig kun ridning 2 gange pr uge. Jeg har endnu ik formået at få mere gjort.

Ikke fordi jeg ik vil - jeg laver bare for meget og sover for lidt!
Mandag & fredag er ride dage, torsdag er mødregruppe dag. Dvs at af hverdage er der tirsdag og onsdag tilbage. Jo jo der kan man da så træne - ik sandt? Eller hvad med weekenden...
Jeg vælger som regel at tage en dag pr uge hvor jeg ik har nogen aftaler, så jeg kan slappe af, ligge i sengen hele dagen hvis det er det jeg har lyst til.
Det er ik altid det lykkes :-) Sidste uge skete det ikke.
Red mandag, red undervisning onsdag og startede ride stævne søndag.
Tirsdag var jeg ude og vise lillebror frem på mit arbejde og fredag mødtes jeg med mine kollegaer og deres små søde babyer.
Vi er sørme hele 4 fra samme afdeling som er på barsel pt.
Lørdag aften var ude og spise ude og lillebror blev passet af mormor.
Bum - kan du sige det var den uge?
Sådan synes jeg mange af ugerne går.

Min hverdag er delt op i 3 timers intervaller og du drømmer ikke om hvor hurtigt 3 timer går. Jeg føler seriøst jeg lige har ammet før end han giver besked om at nu er det mad tid igen. Ofte kigger jeg på uret og må tørt konstatere at jo det er sørme allerede 3 timer siden han spiste sidst!


Det er derfor ik med min gode vilje at jeg forsømmer bloggen, men med al den daglige huslige trommerum og en baby som kræver temmelig meget opmærksomhed så når jeg det bare ikke i mine vågne timer.
Jeg har gentagne gange tændt computeren for at få skrevet et indlæg for så enten at slukke den igen eller den når at køre død på batteriet før end jeg har tid igen på tasterne.



Pyhhh,... der har været al for mange dage hvor vi har fået take-away mad. Vi snakker pizza, McDonalds og sushi. 
Sådan må det bare være for en stund indtil jeg får en mere sammenhængende søvn om natten. 

1 kommentar:

Anna Kathrine sagde ...

Hej Miranda.

Jeg vil høre om det ville være muligt at komme i kontakt til dig per. mail, omhandlende din blog. :)

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Med venlig hilsen
Anna Kathrine, Kompas Kommunikation
annakathrine@kompas.dk