fredag den 17. oktober 2014

Gode intentioner!

De gode intentioner.. jo de eksistere skam. De bliver nogle gange bare ik til mere end bare ved tanken. Jeg havde intentioner om at jeg skulle lave smoothies om morgnen med protein pulver i ex. Måske kan du huske jeg nævnte det ?
Jeg kom væk fra det da lillebror reagerede på når jeg spiste min græske yogurth. Hvilket jeg savner helt vildt. Man kan sige meget, men jeg blev sjældent træt af den og jeg glæder mig til jeg kan få den igen.

Man kan jo lave smoothien på vand eller juice, men jeg har faktisk stort set ikke noget protein pulver tilbage og ja.. jeg har ikke fået købt nyt. Jeg fik købt en valle protein i min superbest - du ved fra Urtekram, men kom efterfølgende til at tænke på at det jo ikke er sikkert at jeg kan spise den mens jeg ammer. Jeg har ikke sat mig ind i det og jeg har ikke forsøgt mig, men jeg burde nok snart. Det vil være en kæmpe fordel at have taget en shake de dage jeg drøner af sted til mor/barn træning. Så man ikke er propmæt og tung i maven.

Jeg har også gode intentioner om at få skrevet mange flere indlæg end jeg gør. Eller ex at få trænet meget mere herhjemme.

Man er dog nød at starte i det små og så tage en ting af gangen. Nu har jeg fundet ud af at der er mor/barn træning som jeg har booket min ind på, så starter jeg med det og hvem ved hvad næste ting bliver? he he..

Jeg mangler pt små 4 kg fra at være ved min start vægt inden graviditet, men jeg kan jo ikke helt regne med det da jeg er temmelig muskelfattig i skrivende stund og jeg kan jo uden problemer se at kroppen i den grad trænger til at blive trimmet op og strammet ind, men det skal nok komme.
Baby er jo ik engang fyldt 4 måneder endnu og selvom jeg drømte om at være tilbage allerede inden han var fyldt 14 dage, så ved jeg jo godt at for mig så var det ikke realistisk. Jeg går bare stadig efter de 6 måneder og lykkes det ikke (det skal det!!! ha ha) så skal jeg stadig huske på at det jo trods alt tog mig 9 måneder at "bygge det på", så det er ok at det også tager mig 9 måneder at "skrælle det af".

Forresten så har jeg ikke glemt mandags motivationer - jeg har bare sat dem lidt på "standby" eftersom jeg jo pt ikke er online hver mandag. De vender tilbage når jeg er på regulært tilbage på bloggen her. Bare vent !!! :-)

Jeg får heldigvis brændt lidt af på mine ridedage. Billedet er fra en af dem. Jeg plejer at ligge på omkring 700-800 kcal som jeg har forbrændt mens jeg har været derude. Dvs jeg starter uret når jeg stiger ud af bilen og stopper det når jeg sætter mig ind igen for at køre hjem. En del gange glemmer jeg at pause det mens jeg ammer.. haha..så tiden tikker videre selvom jeg sidder og er inaktiv!

Ingen kommentarer: