søndag den 5. april 2015

10 ting du ikke vidste om mig...

Jeg synes det kunne være sjovt at nævne et par ting.. eller 10 som du vist ikke lige vidste om mig.

Here we go :
  1. Jeg sover med ørepropper.. hvorfor ? Fordi min kære kæreste små snorker :) fnis 
  2. Jeg kan nærmest æde non stop fra jeg vågner til lige efter frokost! Resten af dagen er det ik så grelt, men indtil frokost... Crazy.... 
  3. Jeg er IKKE fan af at gøre rent. Jeg hader det ik, men jeg er på ingen måde en rengørings freak. 
  4. Jeg er super dårlig til at bruge makeup. Jo jeg bruger mascara dagligt, men derudover er jeg en tumpe til at huske at tage noget på. Nogle gange gad jeg godt, at jeg var lidt bedre for det kan se så smukt ud når man har lidt kulør i hovedet. Omvendt så synes jeg det er skønt at jeg ikke har et lag på af makeup. Det hænger nok sammen :-)
  5. Jeg kan bedst lide chokolade. Nogle er til chips, andre til slik og nogle er til chokolade. Jeg er klart til chokolade og det er oftest det jeg craver når det skal være. Aldrig chips.
  6. Jeg er et rode hovede.. ha ha ha... og samtidig kan jeg lide at have kontrol. Det er ikke altid at det forenes særligt godt.. ha ha ha
  7. Min rigtige far er død
  8. Jeg har prøvet at arbortere 1 gang - lige inden 3 måneders scanningen. Fuck det var hårdt og specielt hårdt at komme igennem i tiden derefter. 
  9. Geografi og historie er jeg en tumpe til. Nogle ville måske sige en total blondine mht at remse bynavne op (fuck jeg er mega ringe til det!!) andre ville bare sige dum... ha ha ha men jeg kan godt leve med det :) 
  10. Jeg har MEGA stort nåle fobi. Jeg kan bryde helt sammen bare ved tanken om at skulle stikkes. 



Ingen kommentarer: