lørdag den 25. april 2015

Motivations billeder!

I know.. Det er et par dage siden sidst og jeg skylder også stadig en update på hvordan status er med kroppen her 9 måneder efter fødsel. Den kommer i næste uge. Jeg skal vejes og have målt fedt % på mandag så tænker jeg gerne lige ville have disse med i oplæget.

Der er booket plads til lillebror og SHIT... han starter her om mindre end 2 uger! What.. Der skulle jo være længe til endnu. Hvem stjal lige min barsel fra mig?
Jeg er helt med på at hans starter i vuggestue - det kan han sagtens klare og han vil helt sikkert synes om det (ihvertfald noget af tiden), men det er nok mere mig som synes det er en meget mærkelig tanke at barslen er slut og jeg ikke længere skal være sammen med ham hver dag 24/7.

Jeg skal nok blive glad for at komme igang igen. Det tror jeg helt sikkert, men jeg bliver nu lidt trist ved tanken om det var det. Det skal nok blive godt at komme ud og få en hver dag op og fungere, bruge hjernen lidt mere "produktivt" og får lidt mere legitim anledning til at dresse sig lidt op.












Ingen kommentarer: