tirsdag den 5. januar 2016

Denne uges træning

Som "frygtet" ... ha ha.. ej nok nærmere som antaget, så fik jeg ikke lavet helt så meget motion her i min lille juleferie.

Jeg fik gået et par ture og trænet en enkelt gang, men hey.. jeg dødede i det mindste ikke.

Nu er det en ny uge - faktisk første uge i året og planerne ang træning denne uge er som følger:

Tirsdag : morgentræning. Styrke/cardio på jobbet

Torsdag : morgentræning. Styrke/cardio på jobbet

Lørdag : hold træning FW. Bodyfit time

Jeg har sat min veninde i stævne og vi forsøger at motivere & provokere hinanden her den næste måned hvad gælder vægttab. Vi vil gerne se at komme aktivt igang og når jeg siger provokere, så er det ment kærligt. Det er kun fint at få et verbalt spark bagi nogle gange.

Jeg ville rigtig gerne ned og have en prøve time i Crossfit Hillerød på søndag, men nu må vi se om planerne giver mulighed for det. Jeg skal jo lige have resten af familien til at "passe ind".

Jeg har fundet mig et lille kettlebell program via Youtube.com som fungere ret godt. Jeg får pulsen op, får lavet masser af squats og lunges og forbrændt en dejlig masse kalorier. Win - win !!!

Ingen kommentarer: